psyduckmamma

Alla inlägg den 28 december 2014

Av psyduckmamma - 28 december 2014 10:19


Igår var det jobbigt. Uttryckte till min man att jag kanske inte orkade följa med till hans föräldrar men han blev så besviken att jag bet ihop och följde med till svärföräldrarna. Det blev ett kortare besök dock och nu är julens måstebesöken över. Vi får väl AE hur det blir till nyår, jag vill helst bli hemma och fira med familjen medans min man vill något mer. Det är ett dilemma för om vi är hemma får jag betala genom skuldkänslor och om vi är borta så får jag betala i flera dagar efteråt med trötthet och migrän.

Efter besöket hos svärföräldrarna var jag väldigt trött på kvällen men låg och läste några timmar då jag kände att jag nog kan somna utan tablett, det är ju bra att ha uppehåll med den pågrund av att den är vanebildande. Jag gjorde ett eller egentligen några försök. Somnade vid 12 tiden och vaknade ett par gånger men somnade igen för att slutligen ge upp vid fyra tiden. Låg kvar i sängen och läste och såg på Netflix på paddan, dumt nog somnade jag vid åtta och sov till nio då jag blev väckt. Helt tung i huvudet och det dunkar.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Psyduck är en Pokémon med stora mentala krafter men när han använder dem får han huvudvärk och svimmar.
Så känns det ibland att vara mamma med utbrändhetssyndrom och migrän.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards