psyduckmamma

Alla inlägg den 2 december 2014

Av psyduckmamma - 2 december 2014 09:20


Migränen kom som ett brev på posten igår och fortsätter idag. Allt för att jag gjorde för mycket i söndags.

Ibland blir det bara så. Vänner som hjälpte oss på dotterns student skulle flytta och önskade hjälp med flyttstädning av köket. Jag fixade det mellan kl 8-13. Mellan 14 och 16 var jag i stallet då jag och en vän kommit överens om att flickan hon är stödfamilj till skulle få komma och rida. Detta var planerat innan flyttstädningen. Efter det var det adventsfika hos mamma och pappa med mina syskon och deras familjer.

Jag visste att det blev mycket men kunde inte säga nej till att hjälpa till med flyttstädning då de hjälpt oss, kunde inte omboka ridningen för då hade flickan blivit ledsen och adventsfika är en mångårig tradition.

Jag gör det mot mig själv och jag borde veta bättre men idag är det bara att bita ihop och nynna med i sången" Here I go again on my on, down the only road I've ever known".

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Psyduck är en Pokémon med stora mentala krafter men när han använder dem får han huvudvärk och svimmar.
Så känns det ibland att vara mamma med utbrändhetssyndrom och migrän.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards