psyduckmamma

Alla inlägg den 26 december 2014

Av psyduckmamma - 26 december 2014 18:48


Så nu är halva julfirandet klart, hurra.
Jag älskar julafton, älskar att träffa familjen, äta julmat och se alla öppna sina klappar men hjälp vad trött jag blir. Mina syskon med familjer kom och såg Kalle hos oss sedan firade vi hos mina föräldrar allihop. Jag hade förberett allt redan dagen innan, dukat och tagit fram fat till kakor, kastruller till glöggen mm så det var en lugn morgon med familjen och jag hann vila en stund med.

Juldagen tillbringades med migrän hela dagen och stopppiller togs förebyggande och akut men ändå var magen i uppror.

Annandagen for vi på mellandagsrea, sonen handlade i två butiker och jag besökte en till och var sedan helt slut så vi gav upp och lite hem, vila i sängen resten av dagen.

Imorgon är det mannens släkt som ska besökas och sedan är julfirandet slut för iår. Synd men jätteskönt!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Psyduck är en Pokémon med stora mentala krafter men när han använder dem får han huvudvärk och svimmar.
Så känns det ibland att vara mamma med utbrändhetssyndrom och migrän.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards